Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Дурманенко Є$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Бартків О. Суб’єктність педагога: теоретичний аналіз проблеми [Електронний ресурс] / О. Бартків, Є. Дурманенко // Молодь і ринок. - 2014. - № 11. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_11_9
| 2. |
Бартків О. Метод проектів у процесі професійної підготовки педагогів вищої школи [Електронний ресурс] / О. Бартків, Є. Дурманенко // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_7_6 Проаналізовано стуність та можливості використання методу проектів у професійній підготовці викладачів вищої школи. Акцентовано увагу на тому, що вагомими у навчально-виховній практиці, діяльності ВНЗ є застосування таких технологій, які сприяють створенню умов для самореалізації та саморозвитку особистості, формуванню її особистісної конкурентоздатності. Відзначено, що використання проектного навчання передбачає дотримання чітко визначеної структури, мети, врахування актуальності проекту для всіх учасників, його соціальної значимості. Стверджено, що ефективність застосування методу проектів полягає в наступному: відбувається розвиток творчого мислення студента, якісно змінюється роль педагога: усувається його домінуюча функція у процесі засвоєння знань і досвіду; вводяться елементи дослідницької діяльності; формуються особистісні якості студентів, які розвиваються лише в діяльності і не можуть бути засвоєні вербально; відбувається включення студентів у процес “здобування знань” та їх логічне застосування.Проанализировані сущность и возможности использования метода проектов в профессиональной подготовке преподавателей высшей школы. Акцентировано внимание на том, что весомым в учебно-воспитательной практике, деятельности ВУЗ является применение технологий, способствующих созданию условий для самореализации и саморазвития личности, формированию ее личной конкурентоспособности. Отмечено, что использование проектного обучения предполагает соблюдение четко определенной структуры, цели, учета актуальности проекта для всех участников, его социальной значимости, продуманности методов работы.The main idea and implementation facilities of the project-based learning method in the process of professional training of the higher school teachers are analysed. Application of the technologies that favour self-realisation and self-development of the personality as well as the formation of its competitive abilities in teaching and educational practice of higher educational institutions is emphasised. It is noted that project-based learning presupposes keeping to a clearly defined structure and goals.
| 3. |
Дурманенко Є. Інноваційні підходи в професійній підготовці соціального педагога: теоретичний аналіз [Електронний ресурс] / Є. Дурманенко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2013. - № 7. - С. 170-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2013_7_39
| 4. |
Бартків О. Функції діяльності соціального педагога в літньому дитячому оздоровчому таборі [Електронний ресурс] / О. Бартків, Є. Дурманенко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2014. - № 8. - С. 124-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2014_8_29 Проаналізовано основні функції діяльності майбутнього соціального педагога в літньому дитячому оздоровчому таборі. Акцентовано увагу на тому, що готовність соціального педагога до роботи в дитячих оздоровчих таборах розуміють як складне багатоаспектне особистісне утворення, що є фундаментальною умовою успішного виконання функцій організації ефективного дозвілля, відпочинку й оздоровлення школярів. Своєю чергою, підготовку студентів до роботи в літніх оздоровчих таборах розглядають як складник загальної професійної підготовки, результатом якої є позитивне ставлення до професії, усвідомлення мотивів і потреб студентів у роботі в дитячих таборах, наявність професійно-важливих якостей особистості, її соціальної зрілості, почуття відповідальності за власну діяльність, а також відповідні знання, вміння та навички. Організовуючи відпочинок і дозвілля школярів, майбутні соціальні педагоги в дитячому оздоровчому таборі виконують такі функції: організаторську, виховну, комунікативну, діагностичну, прогностичну, компенсуючу та суспільно-педагогічну.
| 5. |
Бартків О. Зміст підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної профілактики Інтернет-адикції [Електронний ресурс] / О. Бартків, Є. Дурманенко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2015_1_31 Проаналізовано зміст підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної профілактики Інтернет-адикції. Акцентовано увагу на тому, що Інтернет-адикція - один із видів нехімічних технологічних залежностей поряд із комп'ютерною, телевізійною, від мобільного телефону; гаджет-адикцією. Відзначено, що Інтернет-адикція як вид поведінкової залежності характеризується нав'язливим прагненням тривалий час перебувати в Інтернеті з утратою суб'єктивного контролю за його використанням. Соціально-педагогічну профілактику Інтернет-залежності визначено як комплекс заходів, спрямованих на розвиток психолого-педагогічних характеристик особистості, забезпечення її стійкості до залежної поведінки, формування навичок здорового способу життя задля попередження розвитку і прогресування залежності. Зміст підготовки майбутніх соціальних педагогів із профілактики Інтернет-адикції полягає у формуванні системи знань про Інтернет-адикцію, її симптоми, види Інтернет-залежних осіб та умінь реалізовувати напрями, методи та форми її профілактики.
| 6. |
Бартків О. Теоретичні основи трансформації цінностей майбутніх фахівців у ціннісні орієнтації [Електронний ресурс] / О. Бартків, Є. Дурманенко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2016. - № 2. - С. 4-11 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2016_2_3
| 7. |
Бартків О. Візуалізація як ефективний метод вивчення студентами педагогіки [Електронний ресурс] / О. Бартків, Є. Дурманенко, О. Смалько. // Адаптивне управління: теорія і практика. Педагогіка. - 2020. - Вип. 8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adupped_2020_8_9
| 8. |
Дурманенко Є. Соціальна робота з дітьми з розладами аутистичного спектра [Електронний ресурс] / Є. Дурманенко // Humanitas. - 2021. - Вип. 1. - С. 15-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/humit_2021_1_5
| 9. |
Бартків О. С. Тестовий контроль на заняттях із педагогіки [Електронний ресурс] / О. С. Бартків, Є. А. Дурманенко // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2021. - № 1(1). - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2021_1(1)__8
| 10. |
Бартків О. Інтегральна компетентність як базова у підготовці майбутнього вихователя [Електронний ресурс] / О. Бартків, Є. Дурманенко // Acta Paedagogika Volynieses. - 2022. - Вип. 1(1). - С. 18-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apv_2022_1(1)__5
| 11. |
Дурманенко Є. А. Дослідження рівня соціалізованості здобувачів освіти з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / Є. А. Дурманенко, І. С. Кліш // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2023. - Вип. 91. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2023_91_21
| 12. |
Бартків О. С. Інформальна освіта у процесі професійної підготовки майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / О. С. Бартків, Є. А. Дурманенко, О. Л. Дурманенко // Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 55(1). - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2023_55(1)__21
| 13. |
Бартків О. С. Інноваційні технології професійної підготовки майбутніх вихователів до інтегрованого навчання [Електронний ресурс] / О. С. Бартків, Є. А. Дурманенко, О. Л. Дурманенко // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 52(1). - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_52(1)__15
|
|
|