Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)Реферативна база даних (20)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Дурманенко Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Бартків О. 
Суб’єктність педагога: теоретичний аналіз проблеми [Електронний ресурс] / О. Бартків, Є. Дурманенко // Молодь і ринок. - 2014. - № 11. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_11_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 229.656 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Бартків О. 
Метод проектів у процесі професійної підготовки педагогів вищої школи [Електронний ресурс] / О. Бартків, Є. Дурманенко // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_7_6
Проаналізовано стуність та можливості використання методу проектів у професійній підготовці викладачів вищої школи. Акцентовано увагу на тому, що вагомими у навчально-виховній практиці, діяльності ВНЗ є застосування таких технологій, які сприяють створенню умов для самореалізації та саморозвитку особистості, формуванню її особистісної конкурентоздатності. Відзначено, що використання проектного навчання передбачає дотримання чітко визначеної структури, мети, врахування актуальності проекту для всіх учасників, його соціальної значимості. Стверджено, що ефективність застосування методу проектів полягає в наступному: відбувається розвиток творчого мислення студента, якісно змінюється роль педагога: усувається його домінуюча функція у процесі засвоєння знань і досвіду; вводяться елементи дослідницької діяльності; формуються особистісні якості студентів, які розвиваються лише в діяльності і не можуть бути засвоєні вербально; відбувається включення студентів у процес “здобування знань” та їх логічне застосування.Проанализировані сущность и возможности использования метода проектов в профессиональной подготовке преподавателей высшей школы. Акцентировано внимание на том, что весомым в учебно-воспитательной практике, деятельности ВУЗ является применение технологий, способствующих созданию условий для самореализации и саморазвития личности, формированию ее личной конкурентоспособности. Отмечено, что использование проектного обучения предполагает соблюдение четко определенной структуры, цели, учета актуальности проекта для всех участников, его социальной значимости, продуманности методов работы.The main idea and implementation facilities of the project-based learning method in the process of professional training of the higher school teachers are analysed. Application of the technologies that favour self-realisation and self-development of the personality as well as the formation of its competitive abilities in teaching and educational practice of higher educational institutions is emphasised. It is noted that project-based learning presupposes keeping to a clearly defined structure and goals.
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.095 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Дурманенко Є. 
Інноваційні підходи в професійній підготовці соціального педагога: теоретичний аналіз [Електронний ресурс] / Є. Дурманенко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2013. - № 7. - С. 170-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2013_7_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 177.234 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Бартків О. 
Функції діяльності соціального педагога в літньому дитячому оздоровчому таборі [Електронний ресурс] / О. Бартків, Є. Дурманенко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2014. - № 8. - С. 124-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2014_8_29
Проаналізовано основні функції діяльності майбутнього соціального педагога в літньому дитячому оздоровчому таборі. Акцентовано увагу на тому, що готовність соціального педагога до роботи в дитячих оздоровчих таборах розуміють як складне багатоаспектне особистісне утворення, що є фундаментальною умовою успішного виконання функцій організації ефективного дозвілля, відпочинку й оздоровлення школярів. Своєю чергою, підготовку студентів до роботи в літніх оздоровчих таборах розглядають як складник загальної професійної підготовки, результатом якої є позитивне ставлення до професії, усвідомлення мотивів і потреб студентів у роботі в дитячих таборах, наявність професійно-важливих якостей особистості, її соціальної зрілості, почуття відповідальності за власну діяльність, а також відповідні знання, вміння та навички. Організовуючи відпочинок і дозвілля школярів, майбутні соціальні педагоги в дитячому оздоровчому таборі виконують такі функції: організаторську, виховну, комунікативну, діагностичну, прогностичну, компенсуючу та суспільно-педагогічну.
Попередній перегляд:   Завантажити - 189.91 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Бартків О. 
Зміст підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної профілактики Інтернет-адикції [Електронний ресурс] / О. Бартків, Є. Дурманенко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2015_1_31
Проаналізовано зміст підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної профілактики Інтернет-адикції. Акцентовано увагу на тому, що Інтернет-адикція - один із видів нехімічних технологічних залежностей поряд із комп'ютерною, телевізійною, від мобільного телефону; гаджет-адикцією. Відзначено, що Інтернет-адикція як вид поведінкової залежності характеризується нав'язливим прагненням тривалий час перебувати в Інтернеті з утратою суб'єктивного контролю за його використанням. Соціально-педагогічну профілактику Інтернет-залежності визначено як комплекс заходів, спрямованих на розвиток психолого-педагогічних характеристик особистості, забезпечення її стійкості до залежної поведінки, формування навичок здорового способу життя задля попередження розвитку і прогресування залежності. Зміст підготовки майбутніх соціальних педагогів із профілактики Інтернет-адикції полягає у формуванні системи знань про Інтернет-адикцію, її симптоми, види Інтернет-залежних осіб та умінь реалізовувати напрями, методи та форми її профілактики.
Попередній перегляд:   Завантажити - 194.345 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Бартків О. 
Теоретичні основи трансформації цінностей майбутніх фахівців у ціннісні орієнтації [Електронний ресурс] / О. Бартків, Є. Дурманенко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2016. - № 2. - С. 4-11 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2016_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 439.84 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Бартків О. 
Візуалізація як ефективний метод вивчення студентами педагогіки [Електронний ресурс] / О. Бартків, Є. Дурманенко, О. Смалько. // Адаптивне управління: теорія і практика. Педагогіка. - 2020. - Вип. 8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adupped_2020_8_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 609.932 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Дурманенко Є. 
Соціальна робота з дітьми з розладами аутистичного спектра [Електронний ресурс] / Є. Дурманенко // Humanitas. - 2021. - Вип. 1. - С. 15-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/humit_2021_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.938 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Бартків О. С. 
Тестовий контроль на заняттях із педагогіки [Електронний ресурс] / О. С. Бартків, Є. А. Дурманенко // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2021. - № 1(1). - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2021_1(1)__8
Попередній перегляд:   Завантажити - 390.054 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Бартків О. 
Інтегральна компетентність як базова у підготовці майбутнього вихователя [Електронний ресурс] / О. Бартків, Є. Дурманенко // Acta Paedagogika Volynieses. - 2022. - Вип. 1(1). - С. 18-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apv_2022_1(1)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 382.197 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Дурманенко Є. А. 
Дослідження рівня соціалізованості здобувачів освіти з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / Є. А. Дурманенко, І. С. Кліш // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2023. - Вип. 91. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2023_91_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 479.87 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Бартків О. С. 
Інформальна освіта у процесі професійної підготовки майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / О. С. Бартків, Є. А. Дурманенко, О. Л. Дурманенко // Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 55(1). - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2023_55(1)__21
Попередній перегляд:   Завантажити - 306.237 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Бартків О. С. 
Інноваційні технології професійної підготовки майбутніх вихователів до інтегрованого навчання [Електронний ресурс] / О. С. Бартків, Є. А. Дурманенко, О. Л. Дурманенко // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 52(1). - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_52(1)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 192.867 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського